shut up and drive

vad gör jag?
skissar på någon ful blomma, sjunger med
i kents underbara låt klåparen och sneglar lite mot sängen.
klockan är 23.38, det är sommarlov och jag är
fruktansvärt trött.

tillbringade halva dagen hos min syster frisören,
blekte utväxten och la tusen små mörka slingor.
lite liv i barret, kanon.
fick även finbesök av lilo och henry, två urgulliga vovvar.

åkte sen hem och spenderade resten av dagen med att plugga
äcklig körkortsteori. dock så blev jag godkänd på f-fasen.
känns såå bra!

ahjustja, hann med att köra lite där nånstans också.
gick hyfsat, tror jag.
vill så gärna ha det där jäkla kortet nu så man slipper allt slit.

nej, nu blir det sängen!
godnatt, dröm sött och hela köret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0