nästa station: frövi, frövi

dags att plocka undan efter sig i lägenheten,
åker hem om typ en timme.
tycker att det har gått hyfsat bra det här faktiskt.
kanske är dags att flytta hemifrån?
katterna har vart ganska galna, men snälla ändå.
när jag skulle sova igår kväll sprang alla tre
runt och jagade varandra. eller ja, melwin
låg på golvet och tassade på den som sprang förbi.
nu ligger dom i sängen och myser med varandra, sött!

åker vidare till kopparberg lite senare och möter upp
allt folk, och sen vidare till borlänge.
kan nog bli ganska kul det där, festival.
svettas i ett tält i en vecka, absolut min grej.
fast.. nej.

jaja,
får se om jag hinner med en snabb uppdatering när
jag kommit hem.
annars är det puss och hejdå, i en vecka!
love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0