:*

jag fattar inte vad det är för fel.
skor, som förövrigt kan vara det bästa, kommer bli min död.
promenerade runt i linde i helt vanliga gladiator
och lyckades få två blåsor, en på lilltån och den andra
under foten. så jag haltar fram nu, fint.
bara för några dagar sen var det mina ballerina som gav mig
blåsor, även där på tårna. jag dör. det gör så ont. herregud.
och mina converse har börjat ge mig skavsår.
brukar man inte få det i början? nej, flera månader
senare är tydligen bättre.
ska framöver bara gå i badtofflor.

men som sagt, strosade runt i linde i det vackra vädret.
trevligt sällskap bjöd på glass.
gick sen till körskolan, åkte landsväg,
tränade höger-och vänstersvängar och sen åkte jag hem
till frövi, positiva frövi.

nu är det ca 50 minuter kvar till grey's anatomy,
jag är nervös. sådär så det pirrar i magen.
för ett tv-program, haha.
men faktiskt, förra avsnittet var det värsta jag sett.
helt bedrövligt! går det inte som jag vill idag så vet jag inte vad jag gör!

puss, gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0