vi mot världen

yesterday:
åkte in till linde en stund för att fixa teorin.
tror ni jag lyckades? nej.
62 rätt, och man ska ha 63.
vart ganska så irriterad.
så gick därifrån och träffade tias en stund istället
och sen blev det tåget vidare till kopparberg.

var hemma hos erik en stund först och sen tog
vi cyklarna och brummade iväg till david.
sjuk jobbigt, jag var grinig och livet var allmänt pest.
men för att komma till david så behövde man åka
båt en bit, så då var jag nöjd igen.
vi kikade fotboll, totalt ointressant,
chillade och sen åkte vi hem igen.

sen var det bara att gå upp tidigt idag och åka tillbaka
till linde. körlektion med rune.
har inte åkt bil på hundra år, så det gick väl sådär.
försökte mig sedan på teorin en gång till,
och se på fan, då lyckades jag äntligen!
66/70, galet duktig tjej!

nu blir det kent på högsta volym
och städa bort alla kläder från golvet.

huuuj


Kommentarer
Postat av: Kjetilkarine

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2011-05-10 @ 10:17:25
URL: http://kjetilkarine.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0