i like the way it hurts

rätt okej dag!
åkte upp till mormor och morfar imorse
och hjälpte dom med datorn.
morfar har köpt sig en ny laptop
som han är så stolt över.
åkte sedan hem igen och la mig ute i solen.
älskar vädret, det är hur skönt som helst!
sen när pappa kom hem från jobbet beställde vi
pizza och nu sitter jag här och degar.
funderar på att kila ut en stund snart igen,
man smälter verkligen här inne.

tidigt imorgon ska jag köra till örebro
och lämna vovven vid vetrinären.
dom ska kolla hans ögon och grejer
och sen blir det vidare till lindesberg.
ska försöka fixa andra repetitionen
och så blir det en körlektion!
efter det så blir det antagligen en tripp
till rock n' rollhammar om vädret tillåter.

och på fredag då tar brudarna och jag
pick o pack och drar till stockholm.
vi ska bo på hotell hela helgen.
awesome. massa mys, shopping
och kanske en och annan drink?
är verkligen hur taggad som helst!

ciaaao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0