låter folket tala!

behöver hjälp!
vilken är bäst?!


Kommentarer
Postat av: Ida

Inte nr. 2, 5 och 6. Tror jag.

2010-07-26 @ 23:20:43
URL: http://tobehappy.blogg.se/
Postat av: emelie

men gör ingen mer...du tyckte de ju gjore jätte ont!

man behöver ingen tatuering för att visa hur mycket man älskar sin familj, och man behöver absolut inte göra de när man tycker att de gör så ont så att man håller på att dö! de e inte för att vara elak! tycker bara att de e onödigt ! det är jätte fint med tatueringar men tänk dig för VÄLDIGT mycket och speciellt när våra föräldrar tycker som dom gör ! TÄNK DIG FÖR! de är mitt råd till dig! jag vet att de kan kännas som dubbelmoral för att jag har ett par stycken..men när man tycker att de gör så ont som du tycker de gör! /emelie

2010-07-27 @ 10:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0