keep breathing

det finns egentligen bara en gång som
jag verkligen tycker synd om mig själv.
och det är just nu. mensvärk kommer bli min död.
vaknade vid 4 imorse med världens smärtor i magen
och dum som jag är så ligger jag och väntar på
att det ska bli bättre, så jag kan somna om, istället
för att hämta en ipren direkt. så somnade inte fören
vid 8, när tabletten äntligen började verka.
jag hatar att vara tjej

igår kom världens bästa ida lindkvist
hit med en present. choklad och ett gulligt kort.
åh, blev hur glad som helst!
underbart att man har en sån fin vän :*

och senare på kvällen kom kathrine, stefan och my
hit och grillade o pratade skit.
supertrevligt!

dags för duschen nu!
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0