ljuvt inlägg, långt inlägg

haha, rätt opeppat inlägg igår.
men jag var så sjukt trött, hade sovit typ 4 timmar..

jag tänker börja med att klaga lite just nu faktiskt.
på något sätt lyckades jag tappa mitt navelsmycke i onsdags,
jag vet inte var, när eller hur. rätt galet faktiskt!
men tänkte inte så mycket mer på det, mer än att det bara var att
sätta i ett annat när jag kom hem. men det var lättare sagt än gjort.
det hade ju nästan växt igen! så satt och försökte få igenom smycket hur länge
som helst. så till slut fick jag trycka igenom det. snacka om smärta!
nu är det inflammerat och gör skitont, chill..

jaja, i alla fall.
vi drog hem till söppa på förfest i onsdags.
jag var peppad till tusen och började dricka rätt tidigt.
hade dock inte ätit nånting på hela dagen typ, så alla vet ju hur det slutar.
haha, tack till de söta som tog hand om mig..
men efter nån timme var jag på fötter igen! så då drog vi till folkan.
det var helt okej, fast ändå inte. vi studenter fyllde inte upp lokalen,
så det var rätt lamt att inte behöva trängas på dansgolvet och så.

nu ska jag plugga lite, sen blir det myskväll med mor och far!
peuss

Kommentarer
Postat av: FrökenP

Haha Hur kan man tappa sitt navelsmycke?^^ Du lär ha sovit mer än en timme på förfesten, du låg ju hur länge som helst ;) Pusss

2010-12-17 @ 23:05:23
Postat av: Angelica svarar:

Det undrar jag med! Förstår verkligen inte.. Måste ha varit inne på Folkan, för det var borta när jag skulle sova. Haha, en timme hit eller dit. Huvudsaken är väl att jag lyckades piggna till ;) puss

2010-12-17 @ 23:30:55
URL: http://angeeliica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0