Då var julen över, igen

Ojoj! Det har verkligen varit full rulle de senaste två dagarna.
I fredags var det julfirande hela dagen, fick hur mycket fina presenter som helst.
En jetset klocka, presentkort, pengar, converse, Kentboxen och deras skiva Röd,
tredje säsongen av Greys anatomy, hud- och hårvårdsprodukter,
massor med saker tills jag ska flytta hemifrån och lite annat. Underbart!

Igår var min familj, faster, hennes man och mina kusiner hemma
hos farmor och farfar och käkade lite mer julmat och bara myste.
Vi spelade spel, pratade massa skit och hade allmänt trevligt.

Det har varit en awesome jul verkligen!
Vi får se vad som händer ikväll. Skulle behöva vara hemma och bara
ta det lugnt. Men det är ju party på hotellet, så får väl se om jag taggar om..

På återseende!
Peuuuussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0