2010!

tiden går verkligen fort, och snart är även detta år slut.
slänger upp lite bilder över vad som har hänt under 2010, spännande.

årets mest vågade, enligt mig i alla fall, var när jag till slut klippte av mig håret.
jag grät en skvätt när det slitna, tunna trasslet försvann. men mamma sa
att jag såg äldre ut, så antar att det blev rätt bra ändå

före

efter

the gang packade väskorna, trotsade eyjafjallajökulls utbrott och drog till
grekland i två veckor. sol, bad, drinkar och utflykter stod på schemat!



årets klassfoto fick temat "kontorsnissar". vi var lika fula hela bunten.
men vad ska man förvänta sig av bf08?



jag och mina finaste vänner åkte till stockholm.
vi shoppade loss, gjorde titt som tätt utflykter till femte våningen,
fixade en isvak, lekte "jag har aldrig" och försökte oss på en misslyckad utgång.



jag åkte till peace and love med massa underbara människor.
jobbade, chillade runt bland tälten, såg awesome artister.
helt grym upplevelse!



fick se jocke berg och resten av gänget i underbara kent, två gånger!
kan vara något av det bästa under detta år. jag bölade som ett barn


följde med mina älskade vänner på matmässa i stockholm.
vi proppade i oss massa smakprov och spanade på snygg-paolo.


mamma fick inte längre ha bilen för sig själv.
efter många tårar, besvikelser och stress fixade jag körkortet.


paddlade iväg till lövåsen med bf08. kvällen bestod av lekar, krig och massa mys.

alla i gänget fyllde 18, så ett antal fredagar i rad skakade vi rumpa på frimis.

efter ett år och tre månader valde vi till slut att gå skilda vägar.
men vi har fortfarande en underbar vänskap, och jag är glad för att du finns kvar i mitt liv.


det blev dags för val i sverige, och politikerna som kom till skolan försökte
muta oss med roliga näsor så vi skulle välja deras parti. tack så mycket.


sista bilden får bli från årets första studentfest med temat "nörd".
tog med mig finaste elin och drog till söppa på förfest, och det spårade redan där.
efter att ha garvat läppen av oss åt ett bortrakad ögonbryn drog vi till bistro
och dansade hela kvällen. hur kul som helst!



lite kort och gott om vad som har hänt under detta år, mestadels bra saker!
förhoppningsvis blir 2011 lika bra, om inte bättre.

peuss folket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0