tankar och funderingar

just den där speciella frågan; vad är meningen med livet?
jag kan sitta i timmar och fundera,
men kommer aldrig fram till något bra.
jag har alltid velat göra nånting storslaget,
på något sätt förändra livet till det bättre
för de som mår dåligt.
kunna läka andra, även fast man själv är trasig.
att stoppa undan mina känslor har aldrig varit något
problem, fören det blir för mycket och jag går in i väggen.
men jag antar att jag är duktig på att dölja det.
det har jag alltid varit.
jag vill inte att andra ska fråga,
bry sig eller få mina problem på sig.
jag vill inte vara en last eller ses som svag.
jag är ju den som alltid finns när andra behöver gråta ut.
och så ska det förbli.

Kommentarer
Postat av: Mickan

Svar:

åhnej vad illa :(

tänkte faktiskt lite på det för att det är s.k "rötmånad" och sån skit men det var ju ändå typ bara en halv månad (a'

Sen förstår jag att min navel inte mådde bra av den andra piercingen. Jag gjorde ju med pistol och i hålet i kulan där själva staven sitter var det fullt med var och skit och antar att det är = massoooor med bakterier..

2010-08-19 @ 21:53:22
URL: http://toybox.blogg.se/
Postat av: Nunu

Fin blogg, vad tycker du om ''vatten stämplar'' på bilder ?

Svara gärna i min blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0