do you fight it to the end?

hur kommer det sig att man alltid skjuter upp skolarbeten?
fick massor med uppgifter att fixa innan jag drog till kreta,
så gav fan i att göra en uppsats som jag sa att jag skulle
fixa nu under sommarlovet islt.
så hade bestämt mig för att göra den så fort som möjligt,
men varje dag blev det "nej, jag kan göra den imorgon islt..".
nu är det mindre än en vecka kvar innan skolan börjar
och jag har fortfarande inte gjort den, så tog
mig i kragen och googlade på epilepsi och tänkte att
jag kunde börja skriva lite, men då upptäckte jag
att mina naglar behöver filas..
kanske ska prioritera det först?
herreguud

har även fått en låt på hjärnan,
welcome to the black parade, haha!
gått runt att nynnat på den i snart två dagar,
så länka gärna nåt annat så jag slipper ha den här i huvudet.

love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0