bad day

dagen har varit sådär.
började bra, blev superdålig, blev bättre, sen dålig igen.
just nu har jag lust att bara lägga mig i soffan,
kolla på en sorglig film, tröstäta chips och böla ihjäl mig.
men måste städa huset, flyttar ju hem imorgon.
har varit underbart skönt att vara själv,
känner att föräldrarna blir liite för mycket ibland.

kollade på en debatt idag, mellan folkpartiet och sossarna.
jag har verkligen inte den blekaste om vad jag
ska rösta på. är verkligen inte insatt.
dock hört att det går att göra olika tester här
på nätet, så får väl göra några sådana!

och just, fick en himla fin present av bästa elin idag.
ett navelsmycke. funderat ganska länge på att
köpa ett nytt, så blev superglad.
det är ett hängsmycke med diamanter, passar mig perfekt!

puss sötnosar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0